Een mooi verhaaltje voor vertrek... - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Suzan Groot - WaarBenJij.nu Een mooi verhaaltje voor vertrek... - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Suzan Groot - WaarBenJij.nu

Een mooi verhaaltje voor vertrek...

Door: Suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

19 Oktober 2014 | Indonesië, Denpasar

'Je moet niet leven voor de toekomst
Je moet leven voor wat is
Soms wordt je geraakt en soms wordt je gemist
Dus je laat jezelf vallen
In de armen van tijd
En je leeft tot op de bodem
Want voor je ’t weet ben je voorbij'

Met die zinnen in het achterhoofd stoppen wij onze zakelijke kleding en drukke agenda's ver achterin de kast en toveren al onze avonturierskledij en levensgenieters karaktereigenschappen weer tevoorschijn.

Het is weer zo ver, een mini-variant volgens henzelf, maar de twee avonturiers gaan weer op reis. Voor maar liefst vier weken mogen zij door Indonesië trekken.
Op 16-11-2014 zullen we weer terug zijn, hopelijk met veel nieuwe mooie ervaringen, inzichten en levensenergie.

• 17 Oktober 2014 - 14:52

Tante Anke:

Hoi Suzan en Branko,
    Een hele goede ontspannende leerzame reis gewenst!
    Groeten
    Tante Anke en Ome Gerrit en de neefjes Luuk en Bram

• 18 Oktober 2014 - 21:35

Wilma:

Lieve Branko en Suzan
    We zullen jullie met plezier volgen en ook een beetje missen.
    Jullie leven zeker tot op de bodem
    Wilma

• 22 Oktober 2014 - 18:14

Liesbeth:

Hallo globetrotters,
    We hebben jullie uitgezwaaid op zondag en uiteindelijk maandag om 15.00uur berichtje van aankomst.
    Nu maar wachten op het eerste reisverslag. LY xxx

Suzan

Een online dagboek van Suzan de Groot. Van 2009 tot 2017 gevuld met reizen van:Twee verliefde jonge mensen die door hun passie voor reizen elkaar hebben ontmoet en sindsdien samen de wereld verkennen. Na Oostenrijk, Curaçao, Spanje en Zuid-Afrika is nu een werelddeel aan de beurt: Azië! Voor het eerst blijft de koffer thuis en gaat de backpack op de rug, is er geen werk dat verricht moet worden maar gaan zij 75 dagen vakantie vieren en mogen zij een hele nieuwe cultuur gaan ervaren! Dit was in 2013/2014, na de backpack avonturen gebruiken zij nu hun Blog om hun avonturen te delen over het leven op Ibiza. Want dit koppel heeft de backpack afgedaan en is serieus aan het ondervinden of een leven in Spanje hun toekomst is. Benieuwd wat zij allemaal beleven? Volg ons op deze blog!

Actief sinds 06 Feb. 2013