bangkok, koh chang en siem reap - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Suzan Groot - WaarBenJij.nu bangkok, koh chang en siem reap - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Suzan Groot - WaarBenJij.nu

bangkok, koh chang en siem reap

Door: suzan

Blijf op de hoogte en volg Suzan

22 Februari 2013 | Thailand, Bangkok

Dag lieve mensen daar,

Een update vanuit Cambodja!
En wel vanaf mijn oldschool mini telefoon vanuit een kneuterig restaurant in Siem Reap.
Als we moeten wachten op een computer komt er nooit een verslag, daar hebben we namelijk geen tijd/zin/geld voor..

Waar moet je beginnen als je na acht dagen cultuurshock na cultuurshock hebt beleefd haha.
Een ding is wel: het is allemaal enorm leuk, indrukwekkend en buitengewoon vriendelijk!

Bangkok in het kort:
We hadden een heerlijke reis gehad en kwamen uiteindelijk rond 3.00 uur in Ko San Road aan. Een typisch backpackers oord wat ons een leuk begin leek van de reis. Vooraf wisten we nog niet of we in Bangkok zouden blijven of meteen door zouden reizen om de massatoerisme te ontlopen. Maar na zo'n lange vlucht ben je toe aan een douche en wat beweging.. En eigenlijk nog de voornaamste reden was dat het nummer: 'one night in Bangkok' heel vaak in ons hoofd afspeelde dus dachten we, waarom zullen we die ene nacht ook niet beleven;).

Als enorm witte toerist met een enorme tas op de rug waren we het ideale doelwit voor alle verkopers. De indrukken op straat, het vele verkeer, de temperatuur en de andere manier van leven maakte heel wat indruk. Wat een andere, maar leuke wereld!
In ons vrij luxe hostel namen we meteen een duik in het zwembad op het dak waar we in gesprek raakte met twee oudere mannen die al vaak in Azie zijn geweest. 'S avonds hebben we heerlijk en goedkoop langs de straat gegeten.
de night in Bangkok was vrij rustig aangezien Branko rond 21:00 uur echt niet meer boe of ba kon zeggen en viel in een diepe slaap..

Suzan

Een online dagboek van Suzan de Groot. Van 2009 tot 2017 gevuld met reizen van:Twee verliefde jonge mensen die door hun passie voor reizen elkaar hebben ontmoet en sindsdien samen de wereld verkennen. Na Oostenrijk, Curaçao, Spanje en Zuid-Afrika is nu een werelddeel aan de beurt: Azië! Voor het eerst blijft de koffer thuis en gaat de backpack op de rug, is er geen werk dat verricht moet worden maar gaan zij 75 dagen vakantie vieren en mogen zij een hele nieuwe cultuur gaan ervaren! Dit was in 2013/2014, na de backpack avonturen gebruiken zij nu hun Blog om hun avonturen te delen over het leven op Ibiza. Want dit koppel heeft de backpack afgedaan en is serieus aan het ondervinden of een leven in Spanje hun toekomst is. Benieuwd wat zij allemaal beleven? Volg ons op deze blog!

Actief sinds 06 Feb. 2013